رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

من اینجا رو درست کردم تا ازخودم از اتفاقا و از فکرام راجع به خودم، زمین و زمان بنویسم. امید دارم تهش که رسیدم اینا رو بچسبونم به هم بگم ببین چی شد اینجا رسیدی؟ و بعدش چشمامو ببندم و برم برای همیشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

سوپر ایگو

پنجشنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۲۲ ب.ظ

از فرط استیصال بین سوپر ایگو و اون یکی دارم کلافه میشم 

حال ندارم از هیچی راضی نیستم 

همش دارم ضرر میکنم 

نمیدونم چه غلطی باید کنم 

خستم از خوش نگدشتن 

از استیصال 

از این که همش تو نقش ادم بدبخته ایم

همش پول نداره ایم 

همش سختی بکشه ایم

همش نمی شه ایم 

خستم تا بیخ و بن ام خسته ام. 

همش ما بدبختیم 

همش ببین چه گهی خوردیم. 

همش من تلاش کردنه 

مهم نبودنه. 

 

خستم 

خستم 

خستم 

خستم

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۲/۰۱
پریسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی