رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

من اینجا رو درست کردم تا ازخودم از اتفاقا و از فکرام راجع به خودم، زمین و زمان بنویسم. امید دارم تهش که رسیدم اینا رو بچسبونم به هم بگم ببین چی شد اینجا رسیدی؟ و بعدش چشمامو ببندم و برم برای همیشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

راه های رسیدن به خداوند

جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۰۶:۰۸ ب.ظ

هست؟

    آیا به تعداد آدم های روی زمین راه برای رسیدن به خداوند هست؟ به گمونم هست...

القصه می خواهم بگویم که نوشتن درمان بسیاری از درد هاست و یک نیمچه راهی برای رسیدن به خداوند، بگذار اینطور بگویم که تصمیم گرفته ام که به مدت هفت روز از اصول راه هایی که به ذهنم میرسد برای رسیدن به " خدا "  بگویم. فرض مثال اولینش امروز اینطور بنظرم رسید: نادید گرفتن انسان های بی خود! یعنی چه ؟ نمیدانم حکایتش چیست  و دقیقا چطور شد که بعضی انسان ها افسار پاره کرده و اوهام خیالی اشان باعث شد فکر کنند خودشان و اساسا خارج رفتن با پول پدر جدشان برای بقیه مهم است، البته شاید هم خیال میکنند نبودشان در این مملکت می تواند ضرر بسیار زیادی بزند که اساسا هم میزند چرا که جوانند و نیروی کار هم سرمایه کشور است اما مسئله اینست که بودنشان بیش از یک مقام پایین می تواند مثل سم برای این مملکت عمل کند، برای فرهنگ عمل کند و همینطور برای بشریت...نمیدانم علت اصلی این که ادم ها به این مریضی ها دچار می شوند چیست فقط فی الحال بنظرم میرسد از اصول رسیدن به خداوند دوری گزیدن از این سان انسان های به ظاهر متمدن خودشیفته است!! 

    تو نه پیامبری و نه به تو پیامی وحی شده است که دل بسوزانی با بحث و جدل  او را بسازی تا بلکه ملایم تر شود و یا زبانش تیز نباشد و یا پرو بالش را جمع کند که بع بقیه گیر نکند. چرا که شاکله اش این گونه شده است و خوووب گمان میرود که چقدر می تواند درونش ضعیف و شکننده باشد. اما!! بلکه با رسیدن به خداوند بتوانی نوری هاله ای چیزی به سمت و سویش بقرستی که عاقل شود...

     خلاصه بگم : پیامبر با اون عظمتش رسالتش از 40 سالگیش شروع شده، ما چرا انقدر گیر و واگیر و غصه ایم که ملت فلانن؟ بهونه اس واسه تلاش نکردن ؟ بذار باشن خو! شما اول پیامبر شو، بعد رسالت بذار رو شونه هات !

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۹
پریسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی