رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

من اینجا رو درست کردم تا ازخودم از اتفاقا و از فکرام راجع به خودم، زمین و زمان بنویسم. امید دارم تهش که رسیدم اینا رو بچسبونم به هم بگم ببین چی شد اینجا رسیدی؟ و بعدش چشمامو ببندم و برم برای همیشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

۶ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

تنهایی، تنهایی دلچسب من ...

این روز ها رو دوست دارم و تو سختیاشون دارم خودم رو پیدا میکنم...به پریسای دلبندم دل میدم و باهاش به صلح میرسم ...

گرچه خب هنوز خیلی راه هست اما این که تو مسیرم بهم کیف میده و خوشحالم میکنه...

دیگه نمی خوام حتا یک لحظه آدم ها تو زندگیم به خاطر چیزی جز خودم حضور داشته باشن! 

شما اگه ازون دسته ادمایی که یک روزی خواستم باشی و با اکراه موندی، حالا وقتشه که سبقت بگیری و بزنی به چاک.. چون که من زدم بغل و دارم چایی می خورم ..حتی قول میدم برات دست هم تکون بدم :))

درسته که سرعت رفتنت ممکنه باعث بشه آبی که از بارون صبح کف جاده است بپاچه رو لباسای تازه و شادم ، اما ترجیح میدم هرچی زودتر بری و حداقل سرعتم رو نگیری و سفر رو زهر مارم نکنی :))
اما اگر تصمیمت برای موندنه ! میای باهام حرف میزنی واضح و روشن و میشی اون هم سفر خوبی که توی راه برات میوه پوست میکنه و گاهی جاتونو عوض میکنین :)

اینجای قصه فقط و فقط پریسا مهمه و تصاویر دنیای مطلوبش کلا جا به جا شدن...خانواده اش حالا تو اولویتن و اون دوستایی که تو سختیا کنارش بودن گام بعدی...

عده ی زیادی رفتن بیرون و دو سه نفر هم لب مرزن :) پس لطفا اگه فکر میکنین لب مرزین تصمیم با شما! خرجش یک قدمه با اراده ی خودتون به سمت مرکز دایره و یا خارج شدن از محیطش ! 
ای آنکه به تقریر و بیان دم زنی از عشق 

ما با تو نداریم سخن خیر، سلامت !
.....
چیه این تنهایی خوبه ؟ این که برای خوشحال بودنت احتیاج به حضور افراد خاصی نداری قطعا اگه باشن خوشحال تری اما نبودشون طوری نیست که تو بلد نباشی خوشحالی کنی . 

این که کارهای کوچیکی که همیشه دوست داشتی رو انجام میدی بدون این که نطر دیگران رو بخوای... توی کوه به پای خودت میری هرجا دلت خواست میشینی و هرجا هم نخواست برپا میزنی ...هرچی دلت خواست می خونی ...

میدونی ی طورایی انگار با خودت دوست میشی و مغزت میشه ابزار خوشحالی پریسا برای کنترل جسمت ...

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۲
پریسا
شنبه 21 مهر 1397

دیدین بعضی وقتا اول صبح چقدر ذوق و انرژی دارین و بعدش یهویی یه چی میشه و بادتون خالی میشه ؟

امروز سر اشتباه  ی موسسه ای قسمت زیادی از روزمو رو از دست دادم ...

خب؟

خب این که شاید تونستم انرژیمو بالا نگه دارم ،  اما الان ذوق ادامه ی کاری که امروز برنامه اش رو داشتم دیگه ندارم. وقتی فهمیدم اشتباه از اونا بوده صرفا به جای حرص خوردن سعی کردم فیدبک بدم بهشون که برید سیستمتون و تقویمش رو درست کنید! الان کی پول وقت و اسنپ منو میده ؟ نتیجه ای نداشت و اونا حتی معذرت خواهی هم نکردن اما خب حداقل تو دلم نمیمونه که چرا نگفتم! کلا تو ای چند وقت سعی میکنم اینجور چیزارو بگم و خجالت نکشم و نترسم ...از 10 تا 4 تاشو بگم هم پیشرفته نه ؟

اومدم نشستم فرندز رو دیدم و یکم حالم هم بهتر شد، الان هم با این نوشتنا می خوام نیرو جمع کنم برای ادامه ی کارم :))) 
 خلاصه که هر اتفاقی افتاد سعی کنیم انرژیمونو بالا نگه داریم..این طوری ی قسمتاییی ش رو میشه حفظ کرد :))

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۱
پریسا

می دونی همش از ی نقاب شروع شد، 

یک روز از خواب بلند شدم و دیدم لازمه که اون نقاب های متروکه ی روی دیوار رو بزنم رو صورتم، یکیشون ررو برداشتمف شاد ترینشون رو و از اون روز پشت نقاب اشک می ریختم اما نقابم میخندید...من اخم می کردم و اون لبخند میزد. این طور ها هم نبود که کلا خودم ، خودم رو نبینم. بلکه سعی کردم حرف هامو بشنوم. انقدر که به خودم اومدم دیدم نقاب پیروز شد نقاب تونست بازی رو ببره و من کم کم شدم عین نقابم .. ی طورایی انگار 70 درصد نقاب ذوب شده روی صورتم و حالم خوبه ...

در نا امیدی بسی امید است :)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۱
پریسا


داشتن هدف  خیلی به آدم کمک میکنه که روحیه اش رو باز سازی کنه، و یهو  اوضاع خوب شه ...

این مدت برای من ی فرصت طلاییه ، فرصتی که همه چیز رو رو دستای خودم بنا کنم و تا میتونم بزرگ و بزرگ تر شم ...

این اتفاق میفته و خود آگاهی بهترین ابزاره برای این که این اتفاق بیفته.

فقط باید قوی باشی و موانع رو رد کنی تا به هدف برسی . 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مهر ۹۷ ، ۱۵:۲۰
پریسا

امروز 7/7/97  روزیه که آوای زندگیه ما دو ساله میشه از روزی که اومده شادی  حقا و انصاقا که زندگیمون رنگ دوباره گرفته و شاید کودک درون هرکدوممون دوباره سر حال و زنده شده ...

امروز هفتم مهر ماه یک هزار و سیصد و نود هفت یکی از اعضای مهم زندگیم زیر اسمون خدا خیلی ازم دور شد و کیلومتر ها فاصله گرفت ، یک روز عالی برای شروعی که سخت و شیرین  خواهد بود...تموم دعا ها و حس های خوب عالم رو بهش هدیه میدم ...امیدوارم که حماسه ی خوبی بر پا کنه ...روز رسیدن به رویاهاش برای همیشه تو ذهنش شیرین بمونه. 

امروز 7 ام مهر ماه من هم ی پریسای دیگه ام، پریسایی که به تازگی یک طوفان رو با موفقیت پشت سر کذاشته و حالا دقیقا قوی تر از قبل ادامه میده . پریسایی که با وجود تموم مشکلاتت به رویاهاش ایمان داره و میدونه اونا اتفاق می افتن، بیشتر از قبل روشنایی رو میبینه و روز های روشن رو می خواد که بسازه و بهشون  ایمان داره...زور بازوهاش خیلی بیشتر از قبله و  به کارشون گرفته برای رسیدن ...

 هفتم مهر ماهتون پر از مهر و صفا ..

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ مهر ۹۷ ، ۱۵:۱۹
پریسا

     اوضاع خیلی بده و منم سنسور های گیرنده ی غمم و احساس همدلیم بسیار بالاس...امروز داشتم میرفتم مدرسه که تو راه ی خانومی ی میز گذاشته بود که روش یک شیشه روغن زیتون و یک عدد خمیر دندون سنسوداین و دو تا ظرف فک کنم پیاز داغ با ی شیشه رب انار و ی شیشه دیگه که یادم نیست چیه گذاشته بود..

     اشتباه نکن! نمی خوام بگم بیاین جمع شیم به حالش غصه بخوریم...

     با خودم فک کردم که احتمالا دیده غدا ندارن بخورن و چیزای غیر ضروری خونشو برداشته اورده بفروشه...

غم زیاده، چاره ای هم نیست تعداد زیادی از مردمممون با حقوقای خیلی کم احتمالا ناچارن صرفه جویی های این مدلی کنن یا این که خیلی چیزارو فاکتور بگیرن حتی تو زمینه خوراک که همیشه میگیم تو ایران جوابه، از وقتی اینجوری گرونی شده، خودتون چند بار رفتین رستوران؟

نمیگم که باید مدارا کنیم یا باید چی، تصمیم خودتونه که بریزید تو خیابون، فرار کنین یا مدارا کنین تا درست شه...امابرای من که نمی تونم چشمم رو روی اینور چیزا ببندم، تنها راه ممکن اینه که بگم خب ! ازینجا به بعدم این صحنه هارو خیلی خیلی زیاد میبینی، چشمتو عادت بده و اگاه باش...با تنها غصه خوردن نه تنها چیزی حل نمیشه بلکه در اینده ی نزدیک خودت هم دچار میشی..اما چه کار میتونی بکنی؟ قوی بشی! تا جایی که ممکنه قوی بشی تا شاید دستت به جایی برسه و جز جونت ( که البته دم اونایی که میذارنش وسط واسه وطن گرم) چیز دیگه ای هم داشته باشی برای کمک و اصلاح...موثر تر واقع بشی ..تا بعد رفتنت حداقل میراث خوبی بذاری ...


خلاصه که : 
مایییم و نوای بی نوایی! 

بسم الله اگر حریف مایی ...

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مهر ۹۷ ، ۱۵:۱۸
پریسا