رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

من اینجا رو درست کردم تا ازخودم از اتفاقا و از فکرام راجع به خودم، زمین و زمان بنویسم. امید دارم تهش که رسیدم اینا رو بچسبونم به هم بگم ببین چی شد اینجا رسیدی؟ و بعدش چشمامو ببندم و برم برای همیشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

خسته ام خیلی بیشتر از چیزی که فکرشو میکنی، چشماتو که باز می کنی با ادمای نا کام مواجه میشی...از همون اتوبوسی که سوار میشی  و می بینی فروشنده می خواد جنس بفروشه و کسی ازش نمیگیره ، از اون کسایی که میا و قصه ی بیماریشونو می گن و پول می خوان ...

از اون مترویی که توش میری مجبوری مدام به صدای فروشنده های پر ادعا گوش بدی ...مجبوری به حرف ادمای طلبکار گوش بدی ..مجبوری جر و بحث راجع به حجاب و غیره و ذلک رو تحمل کنی ... تنم که به تن ادما می خوره فقط حس انزجاره که منتشر میشه ..از این که انقدر همه به نفع خودشون فکر می کنن و منفعت طلبن..

ازین که رو در و دیوار شهر فقط بی سلیقگی می بینم .. از اون چرت و پرتایی که راجع به اسلام و زنان و اینا همه جا پره ...

از این که دلار روز به روز گرون تر میشه و با این نمودار صعودی تنفر منم بیشتر میشه ...

از این که نمی تونم به ادما حالی کنم محبت کنیم به هم ...

از این که شرکتا دارن روز به روز ورشکست میشن ، ادما هر روز نا امید تر و زندگی ها بی هدف و انگیزه تر...

خسته ام ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۷
پریسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی