رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

من اینجا رو درست کردم تا ازخودم از اتفاقا و از فکرام راجع به خودم، زمین و زمان بنویسم. امید دارم تهش که رسیدم اینا رو بچسبونم به هم بگم ببین چی شد اینجا رسیدی؟ و بعدش چشمامو ببندم و برم برای همیشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

ذوق و متضادش

شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷، ۰۳:۲۱ ب.ظ
شنبه 21 مهر 1397

دیدین بعضی وقتا اول صبح چقدر ذوق و انرژی دارین و بعدش یهویی یه چی میشه و بادتون خالی میشه ؟

امروز سر اشتباه  ی موسسه ای قسمت زیادی از روزمو رو از دست دادم ...

خب؟

خب این که شاید تونستم انرژیمو بالا نگه دارم ،  اما الان ذوق ادامه ی کاری که امروز برنامه اش رو داشتم دیگه ندارم. وقتی فهمیدم اشتباه از اونا بوده صرفا به جای حرص خوردن سعی کردم فیدبک بدم بهشون که برید سیستمتون و تقویمش رو درست کنید! الان کی پول وقت و اسنپ منو میده ؟ نتیجه ای نداشت و اونا حتی معذرت خواهی هم نکردن اما خب حداقل تو دلم نمیمونه که چرا نگفتم! کلا تو ای چند وقت سعی میکنم اینجور چیزارو بگم و خجالت نکشم و نترسم ...از 10 تا 4 تاشو بگم هم پیشرفته نه ؟

اومدم نشستم فرندز رو دیدم و یکم حالم هم بهتر شد، الان هم با این نوشتنا می خوام نیرو جمع کنم برای ادامه ی کارم :))) 
 خلاصه که هر اتفاقی افتاد سعی کنیم انرژیمونو بالا نگه داریم..این طوری ی قسمتاییی ش رو میشه حفظ کرد :))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۱
پریسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی