رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

من اینجا رو درست کردم تا ازخودم از اتفاقا و از فکرام راجع به خودم، زمین و زمان بنویسم. امید دارم تهش که رسیدم اینا رو بچسبونم به هم بگم ببین چی شد اینجا رسیدی؟ و بعدش چشمامو ببندم و برم برای همیشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

هر کجا روی وصله ی منی...

ساغر وفا از چه بشکنی ...

 

میبینی؟ اوضاع جهان روز به روز بهتر میشه، بوی بهبود اوضاع جهان همه جا پیچیده، اما تو رو سیاهی...

می خوام بگم اونی که کم میاره تو راه رسیدن به هدفش حالا اون هدف شغل و تحصیل باشه یا یار و یار و یار ...

اون رو سیاه میشه همیشه، چون که اوضاع جهان ته ته ته اش میره به سمت خوشنودی و رضایت ..میره به سمت خوبی و خنده و اونوقت فقط حسرته که اگه ولش کرده باشیم گریبان گیرمون میشه....


کاش ول نکنم هدفم رو و کاش هر لحظه و هر لحظه بیشتر ارزش دارایی هامو بدونم...



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۳
پریسا

نظرات  (۲)

امیدوارم قوی تر شی در راه هدفت.
دعوتی به وبلاگم.
۰۴ آذر ۹۷ ، ۱۱:۵۸ علی‌رضا میم
نمی‌دونم اوضاع جهان بهبود میابه یا چی. راستش فکر می‌کنم که جهان از هزاران سال قبل همین بوده و هزاران سال بعد از ما هم همین خواهد بود. ما خیلی براش اهمیتی نداریم. فکر کنم چیزی که عوض میشه ما آدماییم، و عینکی که باهاش دنیا رو می‌بینیم.
پاسخ:
ی دونه از اخرین پادکستای بی پلاس اتفاقا راجه به این موضوعه که اقا اوضاع جهان اونجوری ها هم که شما میگین بد نیست و خیلی بهتر شده و هرلحظه هم داره بهتر میشه..
در کل که اره اما اوضاع کلی جهان برای ما قعا تغییر میکنه خیلی چیزا موثره ی روزایی سیل میاد و جهان بده و اون روزایی که سیل از بین میره قطعا جهان اوضاعش بهتر میشه ...
دلار که بالا پایین میشه اوضاع جهان هم بالا پایین میشه ...اما خب اره عینکی که ما به چشممون هم میزنیم بی نهایت تاثیر داره 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی