رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

من اینجا رو درست کردم تا ازخودم از اتفاقا و از فکرام راجع به خودم، زمین و زمان بنویسم. امید دارم تهش که رسیدم اینا رو بچسبونم به هم بگم ببین چی شد اینجا رسیدی؟ و بعدش چشمامو ببندم و برم برای همیشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

رویا

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۸ ب.ظ

برای داشتن رویا باید چیکار کرد؟!

رویا چیه ؟!
به نظرم رویا رویاست یعنی چیزی که نیازی نیس حتما با قوانین این طبیعت بخونه... اینو از کجا میگم ازونجا که امروز که خسته شده بودم سرمو گذاشتم رو میزو با خودم خواستم خونه رویاهام رو ترسیم کنم ..خونه رویاهای سبزمو ...بعد دیدم تو فلان المانش با خودم گفتم نه این که نمیشه به این دلیل، به خودم که اومدم گفتم خره این جا رویاست ...یعنی هرچی می خوای باید بشه ...چرا انقد دست و بالتو میبندی توی رسیدن بهش؟ اصلا فرض کن خونت ی مستطیل چوبیه که بالاش شیروونی داره و ازین پنجره گردا و بعد دو تا بال گنده این خونه رو روی هوا نگه داشتن ...این رویاس ..اگه بخوای جلوشو بگیری دیگه این خلاقیت از کجا قراره بیاد؟! 

خلاصه که رویا داشتن به ادم انگیزه میده و اگه هی قراره بترسم از روییا داشتن و حتما ی سری چیز بزرگ برام خواستنی باشن و هدف باشن ( ینی با قوانین دنیا ) دیگه شوق و شوری که باید رو ندارم ... و حیف باشه اگه تو این دو سه روز دنیا دل به رویاهای کوچیکمون ندیم حتی چون این کوچولو ها جمع میشن و یهو  مواجه میشیم با کوهی از سرشکستگیا...

اولین رویایی که به خودت بدهکاری و با وجود این که کوچیکه انجامش ندادی چیه ؟

اینه که با دوچرخه تردد کنم مثلا ...یا این که تجریش تا راه آهن رو پیاده برم و تو راه با ادما حرف بزنم ...


همشون کوچولو ان ...


بیاین به رویاهامون برسیم ...هرچند کوچیک و مسخره ...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۱۱
پریسا

نظرات  (۱)

۱۱ آذر ۹۷ ، ۱۷:۲۵ علی‌رضا میم
برای تجریش تا راه‌آهن روی منم حساب کن! من تا چهارراه ولی‌عصر بیشتر نکشیدم، ولی خب یه هم‌راه می‌تونی سفر رو دل‌نشین‌تر و دل‌پذیرتر کنه و خب، کمتر خسته بشه آدم دیگه
پاسخ:
فک کنم بعد از این همه وقت حرف زیاد باشه برا کل مسیر :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی