رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

من اینجا رو درست کردم تا ازخودم از اتفاقا و از فکرام راجع به خودم، زمین و زمان بنویسم. امید دارم تهش که رسیدم اینا رو بچسبونم به هم بگم ببین چی شد اینجا رسیدی؟ و بعدش چشمامو ببندم و برم برای همیشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

معامله

جمعه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۹، ۱۱:۱۳ ب.ظ

رام یکی از دوستان نازنین منه. که الان در مسیری که دوست داشته و استعدادش رو داره قدم برمیداره. چندروز پیش بهم گفت این قسمت پادکست رو مخصوص تو دراوردم و فلان. گفتم عه؟ مثلا گفتی پریسا رو میبینی مثلش نباش؟ گفت نمیشه که باید گوش بدی. حقیقتش اینه که به غیر از دو سه اپیزود اول پادکستش رو گوش ندادم. چندتا دلیل برای این کارم هست. یک این که باید علاقم باشه تا گوش بدم دو اینکه مدام میترسم خودم رو سرزنش کنم که چرا تو نرفتی سمت ادبیات و سه این که باید فکر کنم به غیر از حرف های جذاب حرفی و قشنگی و اوردی برای من به شخصه داشته باشه. 

بگذریم، این اپیزود که اومد شروه کردم گذرا گوشش دادن به امید این که اسم خودم رو بشنوم، شاید چون دوست داشتم جایی تاثیری تو زندگی کسی میداشتم یا این که دوستی باها برای ادمی که دوستمه مهمه. اما همون اوایل پادکست اسم فرزاد بیان رو شنیدم یکی از دوستان رامین که چند وقتیه توی فضای مجازی اینفلوئنسر شده و اوایل کاراش واقعا خلاق بود اما از یه جایی به بعد من با دانشی که از تولید محتوا داشتم متوجه شدم داره میره سمت زردی. البته الان نمیدونم زرد هست یا نه خیلی وقته دنبالش نمیکنم. اما نکته ای که می خوام بگم اینه: چرا اسم فرزداد رو برد ولی تو اپیزود اول وقتی شروع داستانش با کتاب رو میگفت اسمی از من که شروع کننده ی این اتفاق بودم نبرد؟ نه اشتباه برداشت نکنید هدفم این نیست که بگم وظیفشه یا اگه من نبودم فلان نمیشد نه. اگه من نبودم یه طور دیگه راهش رو پیش میبرد. سوال اینه که چرا اونجا من ناشناس بودم و اسمم مهم نبود اما اینجا اسم فرزاد توی یه مکالمه اورده شد؟ بله عزیزان. دلیلش معامله است. با هدف این که اگه اسم ببره احتمال معرفی شدنش بیشتره. و این یعنی معامله و بازی که ادم ها با داشته هاشون میکنن. 

سوالم اینه که کی من این معامله رو یاد میگیرم؟ که بتونم خودمو خوب پرزنت کنم؟ ویژگی هام رو غلو کنم و باهاش ارتباط بگیرم؟ و کی میرسه زمانی که همه ی این هارو پوشالی نبینم؟ یعنی این جار زدن ها و من خفنم خفنم هارو؟ منم که میخوم دیگران خفن ببیننم. پس چرا انقدر خودمو و رفتارم رو جاج میکنم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۱۱/۱۰
پریسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی