رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

من اینجا رو درست کردم تا ازخودم از اتفاقا و از فکرام راجع به خودم، زمین و زمان بنویسم. امید دارم تهش که رسیدم اینا رو بچسبونم به هم بگم ببین چی شد اینجا رسیدی؟ و بعدش چشمامو ببندم و برم برای همیشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

احساسات بی فایده

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۷:۰۶ ب.ظ

نمیدونم کیی از دست این احساسات بی فایده خلاص میشم. 
باید سرمو شلوغ کنم باید درگیر کار بشم باید دور و برم شلوغ باشه تا انقدر اذیت نشم. باید بتونم اروم باشم. باید باید باید. این وضع خوبی نیست. احساسات ریز و مشکلات کوچیک حالمو بد میکنن هی. تمام زندگیمو گرفتن. شاید هیچیم نیست. شاید دارم تلقین میکنم و واقعا هیچیم نیست. کی میدونه؟ نمیدونم. نمیدونم . نمیدونم. زمانم رو نمیتونم کنترل کنم. کارامو نمیتونم کنترل کنم. باید منظم تر باشم. چرا صبحا انقدر دیر بیدار میشم؟

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۱۳
پریسا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی