رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

من اینجا رو درست کردم تا ازخودم از اتفاقا و از فکرام راجع به خودم، زمین و زمان بنویسم. امید دارم تهش که رسیدم اینا رو بچسبونم به هم بگم ببین چی شد اینجا رسیدی؟ و بعدش چشمامو ببندم و برم برای همیشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

انسداد

يكشنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۰۵:۰۲ ب.ظ

میگفت این انسدادت به خاطر اینه که وقتی ادما ترکت میکنن خودتم خودتو ترک میکنی...
راست میگفت، من به عنوان مجازات خودم خودمو طرذ میکنم 
غذام و ورزشم به هم میریزه ، هیچ کاری نمیکنم. میخوابم . سرم درد میگیره. انگار دارم خودم رو مجازات میکنم. 

بابا بشر!! خودتو چرا مجازات میکنی؟ گیر دادی به خودت چرا؟ تو که گناهی نکردی داری از خودت انتقام میگیری. خودتو جمع کنم عزیزم. کون یکی دیگه رو پاره باید کنی نه خودتو! فهمیدی چی گفتم؟ خودت تنها کسی ای که خودت داری. 

فک میکنم این جمله برای من نقطه ی شروع و جدیدی برای حل مشکلم بود...

طرد شدگی زگهواره تا گوور...

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۳۱
پریسا

نظرات  (۱)

۳۱ مرداد ۰۰ ، ۱۷:۰۴ خرید سابسکرایب یوتیوب

بسیار عالی و زیبا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی