رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

رشته ی وصال ابهام ها

هیچ اگر سایه پذیرد ما همان سایه هیچیم

من اینجا رو درست کردم تا ازخودم از اتفاقا و از فکرام راجع به خودم، زمین و زمان بنویسم. امید دارم تهش که رسیدم اینا رو بچسبونم به هم بگم ببین چی شد اینجا رسیدی؟ و بعدش چشمامو ببندم و برم برای همیشه.

طبقه بندی موضوعی

آخرین مطالب

تولد

سه شنبه, ۷ دی ۱۴۰۰، ۱۲:۳۷ ق.ظ

مثل هر بار دیگه شب تولدمه و غمگینم...

که چرا اینجوری که لایقمه دوست داشته نمیشم....

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۰۰/۱۰/۰۷
پریسا

نظرات  (۳)

تولدتون مبارک 🎉🎉🎉🎉

امیدوارم امسال به هرچی که دوست دارین برسین و یه عالمه اتفاقای خوب براتون بیوفته 🎈

تباریک :)))))

انشالله سال خوبی و پر شادی و اینا رو پیش رو داشته باشین

 

+ به امید دیگران موندن و انتظار داشتن ازشون فقط باعث ناراحتی خودمون میشه :)

 

پاسخ:
ممنونم :)
آره ولی بعضی چیزا هست ادم میخواد همیشه :))
۰۷ دی ۰۰ ، ۰۸:۴۲ علی‌رضا میم

سلام پریسا
تولدت خیلی مبارک باشه. اینکه هر سال حالت بهتره و جلوتری و از خودت راضی‌ای، خیلی خیلی قوت قلبه:)
امیدوارم شور و شوقت رو در رابطه‌ی عاطفی مناسب استفاده کنی 😊🤗

پاسخ:
خیلی خوشحال شدم اومدی اینجا علیرضا :) 
من مناسب استفاده میکنم اونا باید درست جئاب بدن :)))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی